Fodboldskolen

FODBOLDSKOLE FOR HJERTEBØRN FRA 5-15 ÅR

OBS. tekst og program er fra 2023, endelig dato for 2024 kendes ikke endnu

Kan du lide at spille fodbold, så er det nu, du skal tilmeldes årets sejeste fodboldskole hos FCK.

Lørdag og søndag den 9.-10. september afholder Hjerteforeningen, DGI Fodbold, Rigshospitalet og FCK fodboldskole for hjertebørn Det er gratis at være med, der er plads til 40 børn, og tilmelding er efter først til mølle-princippet. Det bliver en fodboldfest med fokus på at sætte glæden i spil via bevægelse, så skynd dig at melde dig til.

TILMELDING IKKE ÅBEN ENDNU

Tilmeldingsfrist er X

Den tidlige frist skyldes, at vi skal kunne nå at afbestille værelserne på hotellet, hvis de ikke alle skal tages i brug.

Træningen vil foregå på FCK’s træningsanlæg på Jens Jessens Vej 10, 2000 Frederiksberg. Træningen varetages af initiativtager til fodboldskolen Sara Juhl, som er tidligere elitefodboldspiller, og Sara er også selv født med en hjertefejl. Sara medbringer verdens sejeste trænerteam, som vil træne de seje piger og drenge i fodboldens mange facetter – det bliver helt sikkert sjovt og lærerigt, og der vil være rig mulighed for at møde en masse nye fodboldvenner.

Praktiske informationer
Fodboldskolen starter lørdag 9. september kl. 9.00 og slutter søndag den 10. september kl. 15.00. Hjerteforeningen byder lørdag og søndag på frokost til børnene. Hjertebarnet kan tage enten sin mor eller far med til fodboldweekenden, og alle deltagerne vil blive indlogeret på et hotel i nærheden fra lørdag til søndag, hvor der serveres aftensmad, og hvor der vil være rig mulighed for at hygge sig med de andre hjertebørn og deres familier. Alle forældrene vil i løbet af weekenden blive undervist af børnehjertelæge Michael Rahbek Schmidt fra Rigshospitalet om fordelene ved fysisk aktivitet, når man har en hjertesygdom.

Hjerteforeningen dækker alle udgifter ifm. kost og logi, mens DGI-fodbold og FCK sponsorerer træningstøj og fodbolde til alle deltagere.

Velkomstbrev med endelig info og program udsendes i slutningen af august måned.

Ved spørgsmål kontakt seniorprojektleder i Hjerteforeningen Rikke Morthorst på [email protected] eller på tlf. 33 66 99 42. Har du spørgsmål til selve træningen så kontakt Sara Juhl på tlf. 60 14 38 56

Det bliver en fantastisk fodboldweekend – vi glæder os til at få jer med på holdet!

Aflysning kan forekomme hvis det ikke lykkes os at få baner, i tilfælde af aflysning får de tilmeldte direkte besked.