Børnepasning

Børnepasning 2022

Når de voksne er til undervisning lørdag og søndag, passes børnene af frivillige og kvalificerede børnepassere, der stiller deres arbejdskraft til rådighed hele weekenden. Vi kan dog ikke tage ansvar for at passe børn med særlige behov, f.eks. sonde eller ilt. Børn med særlige behov for hjælp eller støtte skal derfor medbringe egen handicaphjælper. Det er vigtigt, at I skriver relevante oplysninger om jeres børn (blebruger, ADHD, autisme, svært ved mange mennesker eller andre hensyn). Hvis I er i tvivl, bedes I kontakte boernepasser@hjerteforening.dk

børnepasning fam9børnepasning2

Børn 0-2 år: bliver passet på hotellet begge dage, og de skal medringe skriftetøj, bleer, udetøj samt barnevogn/klapvogn. Børnene skal spise frokost sammen med forældrene

Børn 3-5 år: skal på tur lørdag fra de bliver afleveret til ca. 16. Børnene skal medbringe en lille rygsæk, som de selv kan bære (inkl. skiftetøj, regntøj, solcreme mv.) Hotellet sørger for madpakke til frokost. Søndag passes de på hotellet, hvor der er forskellige aktiviteter for gruppen

Børn 6-13 år: skal i Legoland fra de bliver afleveret til ca. 17. Børnene skal medbringe en lille rygsæk, som de selv kan bære (ink. skiftetøj, regntøj, solcreme mv. Der er frokost til børnene i Legoland. Søndagens program er endnu ikke fastsat.

Unge 14-17 år: Tager på hyttetur fredag-søndag (tæt på Horsens)

Der er tilknyttet 4 tovholdere på ungegruppen.

Programmet er top hemmeligt:-)