Hjerteforeningen Odsherred

Frivillig – et positivt tilvalg

Skrevet søndag d. 14. januar 2024

”Jeg har været leder i Det Danske Spejderkorps, og ved hvad det betyder at være frivillig. Men jeg ved også at det betyder meget for lokalsamfundet, at vi alle bidrager og giver en hånd til dem der trænger allermest, eller som bare vil noget med livet”, fortæller Michael Schmidt Nielsen.

Måske er du allerede hjertepatient, måske er du pårørende eller også er du blot en hjertelig sjæl der brænder for en god sag.

Vil du være med til at skabe værdi for landets 524.000 danskere der lever med en hjerte-kar-sygdom? Så meld dig som frivillig hos os – vi mangler måske lige netop dig!

Er det mon dig vi leder efter?

Det ved vi jo ikke, men vi mangler frivillige til vores lokale bestyrelse i Odsherred, og måske kunne det være en god start for dig til at gøre en forskel i lokalsamfundet.

Vi hygger os sammen og finder i fællesskab ud af hvilke aktiviteter der giver mening for vores lokale arbejde i Hjerteforeningen. Og du er med til at føre det ud i livet.

Læs mere her om at være frivillig i Hjerteforeningen Odsherred eller ring til Tina Køhler Jakobsen på telefon 21 30 30 74 eller send en mail til [email protected].