Landsdækkende

Hjerteforeningens Landsuddeling

Skrevet mandag d. 21. januar 2019

Søndag d. 28. april 2019 vender vi idéen om en landsindsamling på hovedet og giver hver eneste krone tilbage i form af hjertestartere.

Vi kalder det Hjerteforeningens Landsuddeling.

Du kan deltage i en gruppe med dine naboer, familie, kolleger, sportsklub eller hvem der ellers er dig nær.

Går du og din gruppe mindst 15 indsamlingsruter tilsammen, så giver Hjerteforeningen jer en hjertestarter, som vi monterer og tilslutter i et varmeskab lige dér, hvor I mener, at den gør mest gavn. Samtidig kan du og din gruppe få vi et kursus i genoplivning, så I er helt klart til at redde liv, der hvor I er.

Alt sammen uden beregning. For vi bruger hver eneste krone i indsamlingshjerterne 100% ubeskåret på hjertestartere, skabe og opsætning. Kommer der ikke helt nok i hjerterne, dækker vi resten, og bliver der penge i overskud – ja så deler vi bare flere hjertestartere ud.

Vi glæder os til at gøre en forskel – sammen!

Hvorfor gør vi det?

Fordi Hjerteforeningen er sat i verden for at hjertesagen og danskerne hjertesundhed. Og vi ved, at hjertestartere redder liv. Hvert år rammes ca. 4.000 danskere af hjertestop uden for hospitalet. Det er 11 mennesker om dagen. 11 fædre, mødre, søstre, brødre, bedsteforældre. Mange kan reddes tilbage til et godt liv.

Hvordan kan du deltage?

Du kan deltage på flere måder SE MERE HER