Landsdækkende

FODBOLDSKOLE FOR HJERTEBØRN FRA 7-13 ÅR DEN 5. SEPTEMBER 2021 HOS AGF

Skrevet fredag d. 25. juni 2021

Kan du lide at spille fodbold, og skal du med på fodboldskole, så er det nu, du skal melde dig til!

Søndag den 5. september afholder Hjerteforeningen, DGI Fodbold og AGF fodboldskole for hjertebørn Det er gratis at være med, og der er plads til 30 børn, og tilmelding er efter først til mølle-princippet. Det bliver en fodboldfest med fokus på at sætte glæden i spil via bevægelse, så skynd dig at tilmelde dit hjertebarn her:

TILMELDING TRYK HER

Tilmeldingsfrist er søndag den 15. august 2021.

Træningen vil foregå på AGF’s træningsanlæg Fredensvang på Terp Skovvang 16, 8260 Viby. Træningen varetages af initiativtager til fodboldskolen Sara Juhl, som er tidligere elitefodboldspiller, og hun er også selv født med en hjertefejl. Sara medbringer verdens sejeste trænerteam, som vil træne de seje piger og drenge i fodboldens mange facetter – det bliver helt sikkert sjovt og lærerigt. Dagen byder måske også på en overraskelse, og vi slutter fodboldskolen af med en sjov lille turnering.

Praktiske informationer
Træningen starter søndag den 5. september kl. 9.00 og slutter kl. 15.30. Hjertebarnet kan tage enten sin mor eller far med til fodboldskolen, og alle forældre vil i løbet af dagen blive undervist af en børnehjertelæge om fordelene ved fysisk aktivitet, når man har en hjertesygdom. Hjerteforeningen byder i løbet af dagen på frokost i AGF’s klubhus.

Velkomstbrev med endelig info og program udsendes i slutningen af august måned.

Ved spørgsmål kontakt seniorprojektleder i Hjerteforeningen Rikke Morthorst på

[email protected] eller på tlf. 33 66 99 42. Har du spørgsmål til selve træningen så kontakt Sara Juhl på tlf. 60 14 38 56

Vi glæder os til at se jer!