Landsdækkende

Tivoli Friheden

Hjerteforeningen og Børneklubben Region Midt har fornøjelsen af at invitere jer til en fantastisk dag i Tivoli Friheden i Aarhus! Det bliver med garanti en sjov og underholdende dag, hvor I kan nyde alle forlystelserne og aktiviteterne parken har at byde på.

Billetterne til arrangementet koster kun 50 kr. pr. person, og dette inkluderer både indgang og turarmbånd til parken. Det er en fantastisk pris, som giver jer mulighed for at opleve en dag fyldt med sjov og spænding!

Da der er et begrænset antal billetter tilgængelige, vil vi operere efter først til mølle princippet. Derfor opfordrer vi jer til at tilmelde jer hurtigst muligt for at sikre jeres pladser. Tilmeldingen foregår ved at klikke HER.

For at betale for billetterne bedes I venligst anvende MobilePay nr. 11039. Ved betalingen skal I venligst anføre “Tivoli Friheden” som besked, så vi kan identificere jeres betaling.

Billetterne vil blive udleveret ved indgangen til Tivoli Friheden mellem kl. 11.30-12.00 på dagen for arrangementet, så mød venligst op i det tidsrum.

Har I spørgsmål eller brug for yderligere information, er I velkomne til at kontakte Frivilligkonsulent Thomas Larsen på mail: [email protected]

Med venlig hilsen,

Hjerteforeningen og Børneklubben Region Midt