Landsdækkende

HjerteTeens Netværksweekend

Kalder alle HjerteTeens

Vi inviterer igen til HjerteTeens Weekend for alle hjertebørn i alderen 13-19 år!

Forudsætning for at deltage er at man kan klare sig selv og evt. medicinering også kan klares selv ! Vi hjælper selvfølgelig gerne med at huske på at tage
medicinen. Vedlæg seddel med tidspunkt for indtag af medicin + anden vigtig information! Og husk det gule sygesikringskort + kontaktoplysning til
mindst én forældre værge vi kan få fat i hele døgnet!

Baggrund for weekenden er bl.a. at vi netop oplever teenagerne som regel begynder at falde fra til aktiviteterne, når de først er over konfirmationsalderen, da det ”bare” er lettere at arrangere en masse for de mindre børn, men netop teenagerne giver udtryk for, at de har brug for noget for dem, hvor de kan være sammen med ligesindede, der ved hvad de snakker om eller er angste omkr. Deres sygdom og ikke mindst når alle hormonerne sætter ekstra gang i tanker og bekymringer!
Derfor vil vi rigtig gerne gøre en masse for at fastholde dem og vise, at det sagtens kan være fedt at deltage i Hjertebørns regi, selvom man er teenager og synes at forældre og mindre søskende bare er for trælse!!!!

På weekenden vil vi især lægge vægt på netværk og teambuilding, men der bliver også plads til de bare er dem selv! Vi holder selvfølgelig øje med dem, men de får også lov til at rende rundt på egen hånd på og ved campingpladsen!
Og så skal vi ellers bare hygge og have det sjovt!

Vi skal igen være på Trelde Næs Camping ved Fredericia, hvor vi sover i hytter opdelt i drenge og pige hytter + voksen hytter! Husk at medbringe sengetøj(dyne og pudebetræk samt lagen. Der er dyne og pude i hytten!

Der er swimmingpool på pladsen, så husk i tilmeldingen at give tilladelse hvis Teenageren må tage med i poolen. Forudsætning er at man KAN svømme! Husk at medbringe håndklæde og badetøj + gerne et ekstra håndklæde!

Vi sørger for forplejning hele weekenden!

Denne gang er weekenden gratis, MEN tilmeldingen er stadig bindende!
Vi tilbyder også at Teenagerne kan komme med toget frem og tilbage gratis!

Tilmeld jeres teenagere – TRYK HER

Der er begrænset med pladser!

Vi glæder os til en skøn weekend

Hilsen hilsen
Helle, Maria, AK, Katja, Arne, Susanne, Bente og Tina