Landsdækkende

Fodboldskole hos FC København for hjertebørn fra 5-15 år

Skal du med til årets sjoveste og sejeste fodboldfest, så er det nu, du skal melde dig til!

Lørdag og søndag den 11.-12. juni afholder Hjerteforeningen fodboldskole for hjertebørn i samarbejde med FCK, DGI Fodbold og Rigshospitalet. Det er helt gratis at være med, da Hjerteforeningen dækker alle udgifter ifm. kost og logi, mens DGI-fodbold og FCK sponsorerer træningstøj og fodbolde til alle deltagere.

Træningen varetages af initiativtager til fodboldskolen Sara Juhl, som er tidligere elitefodboldspiller, og Sara er også selv født med en hjertefejl. Træningen vil begge dage foregå på FCK’s baner på Frederiksberg, hvor de sejeste trænere vil undervise jer og lære jer mange frække finter. De to dage vil byde på masser af sjove aktiviteter, sved på panden, masser af grin og nye venskaber. Der vil helt sikkert også være en overraskelse eller to undervejs.

Der vil i løbet af weekenden være et oplæg med en børnehjertelæge fra Rigshospitalet om vigtigheden af fysisk aktivitet, når man har en medfødt hjertefejl.

Det bliver en fantastisk fodboldweekend, og vi glæder os til at få dig med på holdet.

Tilmeld dig til fodboldskolen TRYK HER

Tilmeldingsfrist er mandag den 23. maj 2022.

SE MERE HER

Praktiske oplysninger