Landsdækkende

Fodboldskole for hjertebørn hos FCK

OBS. aldersgruppen udvides til 6-15 år

Så afholder Hjerteforeningen i samarbejde med FCK og DGI Fodbold endnu en fodboldskole for hjertebørn. Det bliver igen en fodboldfest, hvor glæden for at bevæge sig er i fokus. På fodboldskolen vil der blive driblet, skudt på mål, grinet, dannet nye venskaber, og alle vil med garanti få en fantastisk dag med sved på panden. Børnene får ved ankomsten udleveret fodboldtøj, men skal selv medbringe fodboldstøvler.

Træningen vil foregå på FCK’s træningsanlæg på Jens Jessens Vej 10, 2000 Frederiksberg. I løbet af dagen vil børnehjertelæge Michael Rahbek Schmidt fra Rigshospitalet undervise alle forældrene om alle fordelene ved fysisk aktivitet, når man har en hjertefejl, og hvad man skal være særligt opmærksom på, når hjertebørn dyrker idræt.

Der er begrænsede pladser, så skynd dig at tilmelde dit hjertebarn her og få en skøn dag sammen på grønsværen:

TILMELDING HER

FCK’s træningsanlæg på Jens Jessens Vej 10, 2000 Frederiksberg