Hjerteforeningen Aabenraa

Hold balancen ude! – et aktivitetsforedrag – ”Bedre balance! – Giver sikkert liv!”

I denne tid med Covid 19 restriktioner gælder det om at tænke ”ud af boksen” bogstaveligt talt. Foredrag indendørs i lokaler med mange mennesker går ikke. Derfor afholder vi et særligt aktivitetsforedrag udendørs – med teoretiske og praktiske råd og vejledning til at holde balancen i det daglige liv.

”Bedre balance! – Giver sikkert liv!” under dette motto adressere vi personer over 60 år og alle pensionister i Aabenraa Kommune, til at ”holde balance” hele livet

Formålet med at holde et aktivitetsforedrag om at holde balancen og lære nogle gode øvelser er, at få den gode balancetræning ligestillet med daglige rutiner som f.eks. tandbørstning”.

Foredraget holdes af fysioterapeut Lise Ingeman Andersen og personlig træner Martin Dan Jørgensen med særlig indsigt i balance/ smerte.

Aktiviteten kan afholdes for 40 personer.  Der fokuseres på høj Covid 19 hygiejne niveau, så vi kan være med alle sammen.

For at sikre overholdelse af forsamlingsregler med mere, bedes der om tilmelding til Hjerteforeningen Aabenraa – Kontaktperson Erik Bøjesen [kasserer]

Tilmelding kan foregå herunder på formularen  – eller ved at bruge kontakt info på denne link

Læs mere om dette aktivitetsforedrag

Kollund Naturunivers, Nørrevej 45, 6340 Kruså,
Her er der adgang til toiletter.
Priser
Voksne 60+ og pensionister