Landsdækkende

Ny landsdækkende undersøgelse af familielivet med medfødt hjertesygdom

Skrevet tirsdag d. 31. oktober 2023

Hjerteforeningen har netop søsat en stor, landsdækkende undersøgelse af familielivet med medfødt hjertesygdom – måske er du inviteret?

Hjerteforeningen har i samarbejde med Gentofte Hospital udsendt spørgeskemaer til 8000 hjertebørn og deres forældre i hele Danmark. Undersøgelsen sætter fokus på, hvordan det er at have en medfødt hjertesygdom tæt inde på livet som hjertebarn og hjertebarnsforælder.

Undersøgelsen er den første af sin art nogensinde. Vi skabt et særligt univers, der gør det let for børnene at svare. Resultaterne skal bruges til at pege på initiativer, der kan hjælpe hjertebørn og deres familier.

Vi håber også, at I vil besvare spørgeskemaet, hvis I bliver inviteret – så hold øje i jeres e-Boks. Jo flere børn, unge og forældre, der deltager, jo større forskel kan vi sammen gøre!

Når du deltager, er du med i lodtrækningen om 4 iPads (10. generation, wi-fi, 64 GB) og gavekort til biografen.

Se mere på www.FamilielivetMedEtHjerteBarn.dk