Landsdækkende

Invitation til webinar

Skrevet fredag d. 4. september 2020

I disse COVID-19 tider skal vi alle forsøge at se, om vi kan gøre tingene lidt anderledes, end vi plejer. Derfor vil Hjerteforeningen og Børneklubben meget gerne invitere til online webinar med psykolog Charlotte Jensen.

Webinaret kommer til at foregår via to kurser af en times varighed.

Kursus 1 søndag d. 27/9 kl. 11-12

Udfordringer og reaktioner ved at have et hjertesygt barn. Hvordan mestrer man det som forældre, og hvordan håndterer man hverdagen med Corona

Tilmelding kursus 1: TRYK HER

Kursus 2 søndag d. 25/10 kl. 11-12

Kommunikation – såvel i parforhold som ift. omverden omkring det at have et hjertesygt barn. Hvordan tackler man hinandens forskellighed i at håndtere sygdommen? Hvordan kommunikerer man med hinanden, og hvilke fortællinger har man til omverdenen?

Tilmelding kursus 2: TRYK HER

Charlotte Jensen er privatpraktiserende psykolog i Aarhus, hvor hendes primære fokusområde er familier med kronisk og/eller alvorlig sygdom hos børn og voksne. Hun ser til daglig mange klienter i sin klinik med forskellige kroniske sygdomme. Yderligere arbejder hun tæt med adskillige patientforeninger og sundhedscentre. Hun er desuden forfatter til bogen: “Det kronisk syge barn og livet i familien” samt medforfatter til bogen: “Smerter hos børn – indsigt, mestring, lindring”.

Under webinarerne vil der være mulighed for at stille skriftlige spørgsmål ved hjælp af en Q&A knap. Webinaret bliver optaget og senere lagt ud på Børneklubbens hjemmeside.

For yderligere info eller spørgsmål kontakt meget gerne Frivilligkonsulent på Børne- og ungeområdet Thomas Larsen på tlf. 33 66 99 51 eller mail: [email protected]