Landsdækkende

Hjælp Hjerteforeningen og Børnehjertefonden med at sælge julekalendere og tjen penge til din børneklub!

Skrevet tirsdag d. 24. september 2019

Den populære skrabe-julekalender fra Hjerteforeningen og Børnehjertefonden kan nu bestilles for 2019! Hvis I har lyst til at hjælpe med sælge julekalenderen, kan I tjene penge til jeres børneklub eller klasse – helt op til 23 kr. pr. solgt kalender. Som noget nyt i år, kan man også sælge på egen hånd, hvis det skulle være et ønske.

Julekalenderen kommer igen i år til at koste 50 kr., og kan man kan skrabe sig til fine præmier for hele familien. Det er Hjerteforeningens ambassadør Louise Dorph, som har tegnet og designet det flotte julestaldmotiv på forsiden.

Overskuddet fra salget går i år helt specifikt til at støtte børneaktiviteter for jer (hjertebørn).

Skulle I have mod på opgaven, så kan I få alt praktisk information og bestille julekalender: TRYK HER

Julekalenderen kan bestilles fra 20. september 2019, og sendes så I modtager den ultimo oktober.

Skulle der være nogle spørgsmål er I velkomne til at tage fat i Ida Trads på mail: [email protected] eller tlf. 20471630.