Landsdækkende

Hjælp Hjerteforeningen med at blive klogere på hjertebørn og -unges oplevelse af livet med hjertesygdom

Skrevet tirsdag d. 12. januar 2021

Hjerteforeningen søger hjertebørn og -unge i alderen 7-16 år, der har lyst til at være med i et individuelt interview af ca. 1 times varighed. Interviewet vil have karakter af en samtale, og handler om, hvordan det er at leve med en hjertesygdom, når man er barn eller ung.

Interviewene er et spor i en større undersøgelse, der skal gøre os klogere på familielivet med et hjertebarn og bidrage med viden om, hvilke spørgsmål vi skal
stille i en større national spørgeskemaundersøgelse om hjertebarnsfamilier.
Vi vil gerne tale med hjertebørn eller -unge i alderen 7-16 år. Man kan være med uanset, hvilken diagnose man har, og også, hvis man ikke har symptomer i hverdagen.

Man behøver ikke være medlem af Børneklubben for at deltage.

Vi efterlever naturligvis retningslinjerne i forbindelse med COVID-19. Interviewet vil derfor foregå online, så vi ikke risikerer evt. smitte. Vi sender jer de oplysninger, I har brug for inden, og sørger for at hjælpe jer godt i gang.

Vi sætter stor pris på jeres deltagelse og giver derfor et gavekort til 2 biografbilletter, som tak for hjælpen.

Har dit hjertebarn lyst til at være med, eller lyst til at høre mere om undersøgelsen, så kontakt Vibeke Gunge fra Hjerteforeningen på [email protected] eller telefon 61422646.

Vi ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsner
Vibeke Berglund Gunge