Landsdækkende

Har du lyst til at medvirke i Hjertegalla 2023?

Skrevet torsdag d. 9. februar 2023

Hos Hjerteforeningen er vi i gang med at finde og udvælge personlige beretninger til vores årlige indsamlingsshow, Hjertegalla 2023, som løber af stablen lørdag den 16. september. Hvis du har et barn med en hjertesygdom eller er ung og selv lever med en kronisk hjertesygdom og har lyst til at komme i betragtning til at dele din/jeres historie på TV, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Emnet kunne være hjertestop, ensomhed, depression, særlige livsstilsvilkår som påvirker din hjertesygdom positivt eller negativt, påvirkningen som pårørende til en hjertesyg m.m.

Da det i sidste ende er TV2 Charlies produktionsselskab, der udvælger cases til fundraising-showet kan vi ikke love, at dit indslag bliver valgt. Men vi ønsker at give produktionsselskabet de allerbedste forudsætninger for at lave gode, relevante indslag, som sætter kampen mod hjertesygdom på dagsordenen og forhåbentlig indbringer en masse donationer.

Fortæl din historie TRYK HER