Fårup Sommerland – for alle regioner :-)

Invitation†til† “En†forårsdag†i†skoven”

“Hjerteforeningen” og “Fårup Sommerland” har den glæde at invitere medlemmer af ”Hjerteforeningen Børneklubben” til ”En forårsdag i skoven”, som afvikles i

Fårup Sommerland den 14. april 2019 kl. 11:00 – 16:00.

Vi har i år modtaget 400 billetter, som fordeles efter først til mølle princippet.

Der ydes ikke tilskud til transport. Det er muligt at køre ind i parken fra kl. 10.30

Fårup Sommerland pointerer, at billetterne, de tilbyder til denne dag, er tiltænkt børn, som haren udfordret og svær hverdag. Det er dem, de inviterer – sammen med deres nærmeste familie. Ikke andre. Dette bedes respekteret.

Da billetter tidligere ikke er blevet benyttet og derfor er gået til spilde, bedes I kun bestille billetter, hvis I er sikre på at kunne deltage i arrangementet.

Husstanden tilmeldes med ét medlemsnummer og søskende over 18 år tilmeldes

selvstændigt med eget medlemsnummer.

NB ! Billetterne sendes med posten, hvor portoen ER betalt 🙂

Spørgsmål vedr. dagen i Fårup Sommerland kan rettes til:

Formand for Region Nord Joan Farum Kjærgaard

BILLETTER BESTILLES HER