Syd

Netværksweekend for Hjertebørnsfamilier Syd

Syd inviterer til Netværksweekend for Hjertebørnsfamilier på Vikær Strand Camping i Diernæs 31.5.-2.6.24

Da vi har været heldige at få midler fra lokale klubber og foreninger, vil der være fortrinsret for syds medlemmer.
Vi har 10 hytter med plads til 4-6 personer til rådighed. Hytterne vil blive tildelt ved lodtrækning efter tilmeldingsfristen.

Vi mødes på pladsen fredag eftermiddag, hvor nøgler udleveres inden vi spiser fælles aftensmad, hvor familierne hver især medbringer kød eller hvad man ønsker til fælles grillning samt drikkevarer til eget forbrug. Vi sørger for tilbehør!

Lørdag vil der fælles måltider (hver familie medbringer selv drikkevarer til hele weekenden). Der vil være obligatoriske udendørsaktiviteter i løbet af dagen, så husk praktisk tøj! Endeligt fastlagt program sendes til de familier der tildeles hytter.

Der er 2 slags hytter:

Hytte 1 er med toilet og op til 6 pers. (1 sovevær, 1 sovesofa og en hems) pris inkl. forbrug og slutrengøring er 275kr pr. voksen og 150kr pr barn 2-17år

Hytte 2 er uden toilet har plads til 2 voksne og 2 børn fordelt på 1 køjeseng og boxseng -her bliver prisen inkl. forbrug og slutrengøring 225kr pr voksen og 125kr pr. barn 2-17år

Alle familier skal selv medbringe sengelinned, håndklæder, viskestykker og karklude til eget forbrug.

Vi har et festtelt til rådighed hele weekenden og her vil alle måltider foregå. Derfor skal der medbringes service til eget forbrug, enten fra hytte eller hjemmefra.

Ovenstående pris er også inkl. 2 x morgenmad, 1 x frokost og 1 x aftensmad (lørdag) Hver familie medbringer selv drikkevarer til eget forbrug til hele weekenden! OG har man specielle behov i forhold til mad, er man nødt til selv at medbringe dette!

Der vil blive sendt mail ud til dem der tilmelder om hvor vidt man får tildelt en plads eller ej. Her efter vil de tildelte umiddelbart kortfristet skulle betale deltagergebyret eller ryger pladsen videre til næste familie på ventelisten.

Tilmelding er bindende og beløbet bliver ikke tilbagebetalt, med mindre vi finder en ny familie til at overtage hytten med kort varsel!

TILMELD HER!!!!!!

Vikær Strand Camping (Haderslev)
Datoer
Fredag 31. maj 2024 kl. 17:00 - Søndag 2. juni 2024 kl. 12:00