Syd

Go Monkey Kolding

Region syd inviterer den 20. april på nogle sjove timer højt oppe i trætoppene hos Go Monkey.

Go Monkey Kolding ligger lige midt i den fantastiske, naturskønne Hylkedal. I parken er du virkelig i et med naturen. Parken tilbyder i alt 9 klatrerbaner som består af mange forskellige sværhedsgrader, så der er både udfordringer for nybegyndere, men også for de mere øvede klatrere.

Man medbringer selv madkurv og drikkevarer til dagen, som kan nydes rundtom i parken ved bordbænke sæt. Der skulle også være mulighed for at købe sig til lidt let mad og drikke i en lille café samt at finde ly i overdækket område.

Hen på eftermiddagen vil børneklubben være vært for kage og saft til alle.

Arrangementet varer 4 timer og koster blot 50 kr. per klatrende deltager. Hvis du  bare vil kigge på er dette naturligvis gratis.

Betaling skal ske sammen med tilmelding! og HUSK at påføre “medlemsnummer og Monkey” i overførselsteksen.

Mobilpay nr. 136809 eller Kontonr.: 0769 3232037252

Tilmeldingen er lukket!

Praktisk info: Vi opfordrer til at I har været på toilettet inden I skal op klatrer, idet parkens nærmeste toiletter er på den nærtliggende tankstation (200 meter fra tjek ind!).

Hylkedalvej 23, 6000 Kolding som tilkøres fra Seest, men der kan godt være et længere stykke at gå fra parkeringspladsen. Et bedre alternativ er dog at køre af på Motorvejs restplads: Hylkedal nord - hvor der kan parkeres og gå en kortere tur til parken.
Priser
Deltagere der klatrer