Hjerteforeningen Aabenraa

Gå en tur med en medborger i Aabenraa og gør en forskel ! – d.18.april kl.16:30

Skrevet onsdag d. 10. april 2024

Informationsmøde

Gå en tur med en medborger i Aabenraa og gør en forskel.

I Aabenraa kommune er der lige nu ældre som søger selskab på en kort gåtur.

Oftest kan den ældre hverken gå langt eller hurtigt, men med en ugentlig gåtur med en gå-ven, kan de få selskab, bevare og måske forbedre deres gangfunktion.

For at være en god gå-ven, skal du hverken være vandreentusiast eller garvet friluftsnørd. Det vigtigste er, at du holder af en gåtur og gerne vil gøre en positiv forskel for et andet menneske.

Vi gør os umage med det rigtige match mellem gå-ven og den småt gående ældre, da relationen skal være givende for begge parter. Desuden bliver man som gå-ven en del af et lille netværk af andre gå-venner – hvis man har lyst.

Kom og hør mere på infomødet d. 18.april kl. 16.30 – 18.30 på Rådhuset,Skelbækvej 2, stueetagen lokale 424 i Aabenraa, hvor vi også byder på smørrebrød.

Tilmeld dig her på e-mail til [email protected]  eller send en sms til 20 20 00 36

Hjerteforeningen Aabenraa og Aabenraa Kommune samarbejder om at matche frivillige gå-venner med ældre, som har brug for selskab på turen for at komme afsted.