Hjerteforeningen Aabenraa

>[Den 2. august kl. 14.50 – er der meldt fuldt booked til denne Hjerte Cafe]<

Mødetid kl. 13.20 – vi lander igen på fastlandet ca. 17:25

Færgeafgang fra Barsø Landing 13.30 – retur fra Barsø 17:00

Alle hjertepatienter og pårørende/familie er velkomne. Der er et begrænset antal pladser- først til mølle reglen gælder.

Der er tilmelding til denne HjerteCafe gerne på sms 20 20 00 36 (kontakt Erik Bøjesen) eller mail [email protected].

Tilmeldingsfrist den 14.8.2023.

Det koster 40 kr. pr. person at deltage i Hjerte Cafe.

Der er adgang til handicapvenlige forhold, toilet og niveau fri adgang til Kaffehuset.

Program:

• Overfart med Barsø færgen til Barsø
  • I Kaffehuset serveres kaffe/te og hjemmebagt kage. Her vil formand Jutta Drath fortælle lidt om Hjerteforeningens aktuelle situation. Der er tid og plads til samtale med de andre HjerteCafe deltagere.
  • Herefter bevæger vi os op til øens højeste punkt.
  • Undervejs er der mulighed til at få mere at vide om øen og dens historie i Orangeriet/Atelier.
  • Inden vi forlader øen, er der muligheder for at købe en forfriskning eller en af specialiteterne.
  • Retur til fastlandet

Kort om hjertecaféer

En HjerteCafe er et mødested for hjertepatienter og/eller pårørende til hjertesyge. I et trygt miljø, hvor man kan få en uforpligtende snak med ligestillede og blive klogere på hjertesund livsstil gennem faglige oplæg fra f.eks. diætister, læger, psykologer, sygeplejersker eller andre relevante personer. Faglig relevant viden og medmenneskelig støtte og opmuntring øger livskvaliteten og gør det nemmere at få inspiration til en hjertesund livsstil.

Næste HjerteCafe er d.5.9 kl 19:00 i Kliplev Hallens Cafe – med bl.a. Giv Liv kursus med Frands Andersen

Vej ned til færgen

[I Løjt Kirkeby ved kirken køres af Løjt Nørregade, retning Barsmark. Ca. 250 meter fremme drejes til venstre af Barsøvej. Der holdes til højre, hvor vejen deler sig mod Sandskær og Barsø (Landing)].