Hjerteforeningen Odsherred

Podcast – lige noget for dig

Skrevet mandag d. 6. december 2021

Vidste du, at Hjerteforeningen har udgivet podcasts til patienter og pårørende?

Måske er du allerede en flittig podcast-lytter, hvis ikke, så har du en masse spændende information til gode. En podcast er en lydoptagelse, som du kan lytte til fra din telefon, tablet eller computer, når du vil.

Hjerteforeningens podcast giver uforstyrret adgang til en fagekspert i en lille halv times tid om et bestemt emne. Det kunne fx være, når overlæge Ulrik Dixen fortæller om atrieflimren eller overlæge Lia Bang forklarer om betydningen af et forhøjet kolesteroltal.

Dyk selv ned i emnerne på hjerteforeningen.dk/podcast. Der er helt sikkert noget relevant for dig, din(e) pårørende eller én du kender. Du kan også finde Hjerteforeningens podcasts, der hvor du normalt henter podcasts – fx Apple eller Google podcast, Spotify, Podimo m.fl.

Link til de 20 podcasts.