Midt

WOW Park Skjern med Børneklubben Region Midt

Vil du og familien med en tur i Wow Park sammen med andre hjertebørnsfamilier, så har du chancen sammen med Børneklubben Region Midt lørdag 6. maj. 2023 kl. 10.00

Vi tager i Wow Park Skjern, Løvstrupvej 1, 6900 Skjern

Det koster 50 kr. pr. person fra 3 år. 0-2 år gratis.

Kom i god tid da vi skal gå samlet ind i parken kl. 10.00. Herefter er der fri leg i parken. For dem der har lyst, mødes vi og spiser vores medbragte frokost kl. 12.00 i grillområdet ved siden af minilegeland (2) se evt. Oversigtskort over parken her https://wowpark.dk/wow-park-skjern/oversigtskort. Der er grill stillet op til rådighed, hvis I skulle have lyst til at benytte dem, og der er også mulighed for at købe mad og drikkevarer i parkens kiosker eller spise sin medbragte mad.

Tilmelding og betaling: senest torsdag 13.04.2023 Tilmelding skal ske via følgende link Wow park Skjern (office.com) Der er begrænset pladser, og der er først til mølle-princip. I er først tilmeldt, når tilmeldingsblanketten er udfyldt, og I har betalt.

Betaling skal ske til Børneklubbens konto reg. 9070 kontonr. 2074641396 med angivelse af medlemsnummer og antal børn under 18 år og voksne.

Bemærk, at man kun kan tilmelde det antal voksne, der er tilknyttet medlemskabet (enlig eller par) plus egne, hjemmeboende børn under 18 år. Børn fra 18 år og op samt andre familiemedlemmer skal tilmelde sig separat med eget medlemsnummer.

Læs mere om noget af alt det du kan opleve i Wow Park Skjern via linket her Legepark med sjove udendørs aktiviteter i Vestjylland (wowpark.dk)

Og så håber vi på at se jer til en hyggelig dag med Børneklubben.

Mvh Bestyrelsen Region Midt

Wow Park Skjern, Løvstrupvej 1, 6900 Skjern