Midt

Teenage-hygge med bowling og buffet

Kære alle.

Vi vil hermed gerne invitere unge i alderen 13-19 til en hyggelig eftermiddag/aften i Aarhus lørdag 27. januar.

Vi mødes ved Aarhus Bowlinghal, Eckersbergsgade 15, 8000 Aarhus C kl. 16.40.

Program:

• Vi mødes v. bowlingcentret kl. 16.40, så vi kan tjekke ind og få udleveret sko.
  • Bowling fra 17.00-18.00
  • Spisning (amerikansk buffet) inkl. 1 kildevand/sodavand pr. person fra kl. 18.00.
  • Forplejning ud over ovenstående er for egen regning.
  • OBS: max deltagerantal er 15 teenagere. Ved flere end 15 tilmeldte prioriterer vi medlemmer fra Region Midt, og får man ikke plads, får man naturligvis betalingen tilbageført.

Arrangementet er alkoholfrit, og vi er to voksne med (forældre til den ene deltager). De voksne hjælper med at tjekke ind og de spiser med, men derudover holder de sig i baggrunden.

Tilmelding og betaling:

• Tilmelding: senest fredag 19. januar til [email protected] med angivelse af navn, alder, medlemsnummer og telefonnummer på kontaktvoksen. OBS: Alle fra 18 år skal have gyldigt medlemsnummer, og kan ikke tilmelde sig på forældres medlemsnummer. Medlemsservice kan hjælpe med spørgsmål om medlemskab eller medlemsnummer – telefon nr. 70 25 00 00
  • Betaling 50 kr. pr. deltager: skal ske hurtigst muligt, men senest torsdag 18.  januar til følgende bankkonto:  reg.nr. 9070 kontonr. 2074641396 med angivelse af medlemsnummer og navn på deltager(e).

Vi glæder os til en hyggelig og sjov dag/aften.

Bestyrelsen i Region Midt

Aarhus Bowlinghal, Eckersbergsgade 15, 8000 Aarhus C.
Priser
13-19 år