Sjælland

Sommerland Sjælland

Hjerteforeningens Børneklub Region Sjælland inviterer til en herlig dag i Sommerland Sjælland

Lørdag 3. juni kl. 10.00

Vi mødes på venteparkeringspladsen på adressen Gl. Nykøbingvej 169, 4572 Nr. Asmindrup. Parkeringspladsen er ikke til at overse. Den er lige foran porten.

Jeg vil stå der, så henvend jer og få udleveret billetter til parken.

Derefter vil der være fri leg og tid til, at udforske parken med alle de sjove forlystelser indtil vi mødes kl. 12.00 i grillområdet. Her vil vi tænde en grill og grille pølser og pølsebrød. Der vil også være lidt at drikke.

I løbet af eftermiddagen deler vi popcorn ud til alle. Mere information om tid og sted for dette, på selve dagen, når vi mødes til frokost.

Der er mulighed for, at være i parken hele dagen, til de lukker kl. 19., så vi beder om godt vejr og en masse dejlige glade børn og familier.

Tilmelding skal sendes senest fredag 26. maj på mail til [email protected]

Det koster 100 kr. pr. person at deltage, som skal indbetales på vores mobilepay 72730

Kontaktperson ved spørgsmål er Kristina 25 42 70 77

Gl. Nykøbingvej 169 4572 Nørre Asmindrup