Nord

Jesperhus

Børneklubben Region Nord inviterer til en hyggelig dag i Jesperhus lørdag den 15. juni 2024.

Vi mødes ved indgangen til parken (Legindvej 30, 7900 Nykøbing Mors) kl. 10, hvor I vil få adgang til at udforske parken på egen hånd. Kl. 12 mødes vi i Piratkroen til fælles frokost bestående af buffet og en drikkevare. Efter frokost er der igen mulighed for at udforske parken på egen hånd indtil kl. 18, hvor parken lukker.

Jesperhus er meget mere end en blomsterpark. Her kan hele familien nyde en bred vifte af aktiviteter. I JungleZoo kan I opleve en masse forskellige dyr. I kan også prøve kræfter med den sjove forhindringsbane ‘Dinos Junglesti’. Derudover er der mulighed for at prøve forskellige forlystelser, og hvis I trænger til en pause, kan I slappe af med en film i 4D-biografen. I kan læse mere om alle aktiviteter i Jesperhus via dette link.

Pris:
100 kr. for voksne og børn fra 12 år
50 kr. for børn 3-11 år
0-2 år er gratis

Arrangementet skal betales sammen med tilmelding på Mobilepay: 701160 eller kontonr.: 9814 – 2073913430 – mrk: “Jesperhus + navn”
Sidste tilmeldingsfrist er onsdag den 5. juni 2024
TILMELDING

Vi glæder os til at se jer til en hyggelig dag i Jesperhus
Bedste hilsner fra bestyrelsen i Region Nord

Kontakt til arrangementet: Katja Jensen, tlf: 28241600, mail: [email protected]

Hvis I var med i Fårup Sommerland og fik udleveret badges, så tag endelig disse på, så vi også til dette arrangement kan finde hinanden i parken.

Praktiske oplysninger

Jesperhus Blomsterpark, Legindvej 30, 7900 Nykøbing Mors