Midt

Generalforsamling og hop

Kære medlemmer i Børneklubben Region Midt

Vi inviterer til generalforsamling og “hop” søndag 25. februar 2024.

Sted: Rush Trampolinpark, Søren Nymarks Vej 8F, 8270 Højbjerg

Tidspunkt: 10.40-13.15

Formålet med at afholde årets generalforsamling i Rush er, at de voksne har mulighed for at deltage i generalforsamlingen, mens børnene allerede fra arrangementets start kan “hoppe amok” i centret.

Program:

• 10.40: familierne ankommer, bliver registreret og får udleveret sokker.
  • 11.00-11.45: Generalforsamling for de voksne. Hvis generalforsamlingen slutter før, må de voksne naturligvis gerne hoppe allerede der. Se dagsorden længere nede.
  • 11.00-12.00: Børnene hopper løs i parken. Det søde personale i parken har opsyn, så forældrene kan deltage i generalforsamlingen.
  • 12.00: en let frokost og derefter fri hop for alle børn og voksne til kl. 13.15

Frokosten består af ½ pizza, en donut og 1 sluch ice til hver. Vi kan desværre ikke tage hensyn til allergier mv.

Derudover er der kaffe, the og saftevand til rådighed under hele arrangementet.

Deltagerpris: 75 kr. pr. person uanset alder

Tilmelding og betaling:

Betaling skal ske senest 15/2-24 til følgende konto reg.nr 9070 kontonr. 2074641396 med angivelse af medlemsnummer og tilmelders navn.

Tilmelding skal ske til [email protected] senest 15/2-24 med angivelse af antal voksne og egne børn under 18. Angiv for- og efternavn på alle deltagere samt børnenes alder. Husk at bedsteforældre, andre pårørende og børn/unge fra 18 år skal have eget medlemsnummer og dermed sende egen tilmelding.

Medlemskab: “Personligt” = 1 voksen + evt. egne børn under 18 år eller “Par” = 2 voksne + evt. egne børn under 18 år.

Medlemsnummer kan oplyses hos Medlemsservice i HF på 70 25 00 00

Dagsorden:

1. Valg af dirigent og valg af referent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Regnskab 2023 til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag (skal være skal være formanden i hænde senest lørdag 10/2-24 på [email protected])
  5. Valg til bestyrelsen. På valg i 2024 er formand og sekretær
  6. Eventuelt

Såfremt der ikke er indkomne forslag, er dette den gældende dagsorden.

Mvh Bestyrelsen i Børneklubben Region Midt

Rush Trampolinpark, Søren Nymarks Vej 8F, 8270 Højbjerg