Hovedstaden

Gåtur med Børneklubben

Det er lang tid siden vi har været sammen, men det vil vi nu råde bod på.

Tro mod Hjerteforeningens politik på området vil vi i fremtiden have fokus på udendørs eller online aktiviteter.

Søndag den 25. oktober inviterer vi til en fælles gåtur på en hjertesti.

Eventen koster ikke andet end lidt frivillig motion og muligheden for at (gen)-se nye som gamle medlemmer og bestyrelsen.

Vi mødes kl. 15 på hjørnet af Brunevang / Kagsvang tæt ved Husum Station og følger derefter hjertestien, som går gennem bebyggelse og langs en sø. Der er en legeplads, adgang til toilet, rigt fugleliv og mulighed for at sidde ned undervejs. Hjertestien er egnet til både picnic, cykling, løb, rullestole, barne-/klapvogne og gangbesværede.

Turen er på 1.25 km.

Grundet COVID-19 bedes alle familier selv medtage mad/drikkevarer skulle de have brug for det.

Tilmelding her med tilmeldingsfrist lørdag d. 24 oktober: TILMELD

Link til sti: https://hjerteforeningen.dk/wp-content/uploads/sites/19/2017/12/kagsmosen-print.pdf

OBS! På grund af forsamlingsforbuddet er der et maks på 50 deltagere. Arrangementet er kun for medlemmer i Region Hovedstaden!

De bedste hilsner

Bestyrelsen i Region Hovedstaden