Fisketur v. Ans

Kære medlemmer.

Søndag d. 6. september tager vi igen ud at fiske. Vi har booket plads til ca. 30 deltagere hos Grønbæk Put & Take i Ans i 3 timer fra kl. 11.00. Adressen er Gl. Kongevej 24, 8643 Ans By

Der vil være en let frokost med frikadeller, kartoffelsalat og brød. Drikkevarer skal medbringes af familierne selv. Maden serveres under halvtag, og kan indtages der i hold og med afstand, eller maden tages med ved søerne. Medbring gerne klapstol el. lign.

Vi tænder bål, så ud over at fiske, bliver der mulighed for at varme brød og riste pølser.

I skal selv medbringe fiskestang, agn og øvrigt grej. Vi stiller ikke udstyr til rådighed.

Pris: 50 kr. pr person, der gerne vil fiske (uanset alder), 25 kr. pr. person, der ikke ønsker at fiske (uanset alder). HUSK: man kan kun tilmelde det antal voksne, som ens medlemskab svarer til (par eller personligt) samt egne børn i alderen 0-17 år. Børn fra 18 og op samt bedsteforældre og andre familiemedlemmer skal have eget medlemskab og skal selv tilmelde sig.

Tilmelding: skal ske senest 2. september med angivelse af medlemsnummer og antal børn under 18 år og voksne til BKKasserer-midt@hjerteforening.dk

Betaling: skal ske senest 2. september med angivelse af medlemsnummer og antal børn og voksne til følgende konto: Reg.nr: 9838, kontonummer.: 2074641396

Spørgsmål vedr. turen sendes ligeledes til BKKasserer-midt@hjerteforening.dk Der oprettes venteliste, hvis flere end ca. 30 personer tilmelder sig.

Vi glæder os til en hyggelig dag for børn og voksne.

Praktiske oplysninger

Grønbæk Put & Take, Gl. Kongevej 24, 8643 Ans By
Pr. person, der ønsker at fiske
50 kr.