Nord

Fårup & Region Nord inviteret til “En forårseftermiddag i skoven”

Region Nord invitere sammen med Fårup til arrangementet ”En forårseftermiddag i skoven”, som afvikles i Fårup, Pirupvejen, Blokhus:

Torsdag den 7. april 2022 kl. 15.00 – 20.00

”En forårseftermiddag i skoven” ligger umiddelbart før Fårups officielle åbning. Formålet med dagen er, at give udvalgte organisationers medlemmer en sjov og fornøjelig dag helt ude i skoven. På denne dag får Fårup ligeledes mulighed for at træne deres nye medarbejdere, inden sæsonen for alvor går i gang, så de beder om forståelse for eventuel ventetid i parken.

Fårup pointere, at billetterne, de tilbyder til denne dag, er tiltænkt hjertebørn og deres familier. Ikke andre.

Fårup har tildelt Region Nord 200 biletter, hvor det kun er muligt at komme i Fårup Sommerland, hvis man har denne særlige billet til arrangementet ”En forårseftermiddag i skoven”. Ligeledes kan billetten ikke benyttes ved en senere anledning. Billetterne deles ud efter ”Først til mølle” og sendes ud pr. mail efter uge 10.

I forbindelse med ”En forårseftermiddag i skoven” tilbydes muligheden for at overnatte på Fårups dejlige, 4-stjernede Hotel Fårup fra torsdag den 7. april – fredag den 8. april til specialpris. For at benytte tilbuddet om overnatning, skal I sikre jer, at I har fået billet til ”En forårseftermiddag i skoven”. I skal skrive til: [email protected] hvor I kan få bekræftet om I har fået billet og hvordan I kan booke overnatning, der ligesom biletterne er efter først til mølle-princippet.

En overnatning vil koste: 850kr. Standard familieværelse inkl. morgenmad for op til 4 personer 1.050kr. Familieværelse med udsigt inkl. morgenmad for op til 4 personer Begge værelsestyper har plads op til 5 personer. (Opredning for 5. person vil koste 250kr. pr. person/nat). Der vil også være mulighed for at booke værelser for op til 6 personer.

Fakta om dagen: –

• Parken er d. 7. april åben fra kl. 15.00 – 20.00.
  • Parken er kun åben for inviterede organisationer.
  • Størstedelen af parkens attraktioner holder åbent. OBS! Vores nye rutsjebane Fønix vil ikke være åben denne dag, da den først har officiel åbning lørdag, hvor parken også åbner officielt.
  • Et udvalg af restauranter, kiosker og souvenirbutikker holder ligeledes åbent.

Arrangementet er gratis for børneklubbens medlemme. Der kan kun bestilles biletter til medlemmer af Børneklubben. I tilfælde af sygdom bedes biletterne returneres til Region Nord, da det kun er medlemmer af Børneklubben, der kan benytte biletterne til denne særlige dag.

TILMELDING

Vi glæder os til at se jer i Fårup Sommerland.

Bedste hilsner Bestyrelsen i Region Nord

Kontakt til ”En forårseftermiddag i skoven”:

Joan Farum Kjærgaard – mobil: 20192425 – Mail: [email protected]

Praktiske oplysninger