Midt

Den gamle by, Aarhus

Søndag 6. december 2020 kl. 10 – 17 BEMÆRK ANKOMST ML. 10-10.30

Pris:

Voksne 50 kr. Børn gratis.

senest den 22/11

Bemærk, at man kun kan tilmelde det antal voksne, der er tilknyttet medlemskabet (enlig eller par) + egne, hjemmeboende børn under 18 år.

Børn fra 18 år og op samt andre familiemedlemmer skal tilmelde sig separat med eget medlemsnummer.

Alle skal booke ankomsttid på forhånd for at sikre minimal kødannelse og et max antal gæster på museet ad gangen.

På grund af Corona-situationen har vi år fået tildelt et timeslot på ankomst, som er 10-10.30. Dette timeslot SKAL overholdes, da timeslot-billetterne kun virker i dette tidsrum. Efter tilmelding og betaling til Børneklubben, får I tilsendt timeslot-billetter samt adgangsbilletter, som begge skal medbringes i print.

For at sikre, at vi ikke overskrider forsamlingsforbuddet, må vi desværre ikke planlægge at familierne skal mødes med hinanden som tidligere år. Vi må ligeledes ikke udbyde dette arrangement til andre end medlemmer i Region Midt.

Hvis du gerne vil til Den Gamle by skal du gøre følgende:

Betaling

50 kr. pr voksen overføres senest søndag 22/11 til Børneklubbens konto: reg. 9838 kontonr. 2074641396 med angivelse af medlemsnummer og antal deltagere.

Tilmelding:

Skal ske senest søndag den 22/11 til [email protected] med angivelse af medlemsnummer og antal voksne og børn.

Begge billettyper sendes til jer på mail, når betalingen er registreret, og skal medbringes i printet form ved indgangen – man kan gå igennem “Fastline” så kommer man hurtigere ind.

Den Gamle By, Århus
Priser