Hovedstaden

Cirkus Baldoni 2024

Såå er det cirkus tid!

Kære alle i Børneklubben,

Cirkus Baldoni har endnu engang inviteret os med til deres fantastiske familie forestillinger, så hvis i vil med så har i nu muligheden!

Der er en egenbetaling på 25 kr. pr. billet. Dette tilbud er kun for medlemmer af hjerteforeningens børneklub og alle over 18 år skal selv være medlemmer.

I vælger selv hvilken dag og tid i vil se forestillingen på, men husk at tilmeldingen først er gældende når i har betalt 25 kr. pr. billet til Mobilepay 13882 – skriv gerne Baldoni i kommentarfeltet – det vil desværre IKKE være muligt at få refunderet billet gebyret på 25 kr. pr. billet hvis I bliver forhindret i at deltage.
I kan evt. se mere på www.baldoni.dk.

Tilmelding samt betaling skal ske senest 7 dage før forestillingen i har meldt jer til, men gerne hurtigst muligt.

Tilmeld jer her!

Ved spørgsmål, kontakt Amanda Bølling, [email protected]