Midt

Campingtur – hver for sig

Kære medlemmer i Hjerteforeningen, Børneklubben, Region Midt

Vi er nu klar til at åbne for tilmelding til årets familiecampingtur – en tur der bliver anderledes, end vi kender det. Som udgangspunkt er turen udelukkende for familier bosiddende i Region Midt, da vi har fået et tilskud fra en fond, hvor tilskuddet er øremærket Børneklubben Region Midt. Turen går i år til DCU Mols, læs evt. om pladsen her https://www.dcu.dk/da/dcu-camping/ebeltoft-mols

Vi er i samarbejde med Hjerteforeningen nået frem til, at vi kan afholde ”campingtur – hver for sig” med følgende retningslinjer:

Ankomst fredag og afrejse søndag:

• Familierne tjekker ind i receptionen fra kl. 15, hvor I også tjekker ud søndag senest kl. 11. Husk at I skal aflæse strøm ved ankomst og afrejse og aflevere de aflæste tal i receptionen v. afrejse. Husk mundbind
  • Familierne gør rent i hytten inden afrejse, og personalet i receptionen tjekker dette.
  • Når I har tjekket ind, får I af udvalget udleveret en pose med madvarer uden for fælleshuset – se mere nedefor.

Måltider:

• Udvalget udleverer pose med ingredienser til aftensmad fredag samt morgenmad lørdag og søndag. Måltiderne tilberedes i hytten eller campingpladsens fælleskøkken og indtages i hytten/campingvognen eller udenfor med behørig afstand til andre.
  • Familierne skal selv sørge for frokost lørdag.
  • Familierne skal selv medbringe drikkevarer til alle måltider samt øvrigt forbrug.
  • Pose med ingredienser forventes at bestå af følgende varer, der er indpakket fra forretningen:
    • Aftensmad fredag: ingredienser til pasta m. kødsovs svarende til antal personer
    • Morgenmad lørdag og søndag: boller, smør, ost, pålægschokolade, marmelade svarende til antal personer
  • Aftensmad lørdag aften:
    • Udvalget bestiller buffet fra cateringsfirma.
    • Udvalget laver foliebakker med kød og tilbehør til hver familie svarende til antal personer. Familierne henter måltidet efter tur – tidspunk meddeles v. ankomst.
    • Maden håndteres og udleveres naturligvis efter retningslinjerne om værnemidler
  • Såfremt der er særlige behov/ønsker vedr. måltiderne, kan vi desværre ikke imødekomme dem i år.

Samvær:

• Al samvær på tværs af familierne skal foregå udenfor med behørig afstand.
  • Vi forventer at lave en form for konkurrence/spil om lørdagen.
  • Som det ser ud lige nu, må vi ikke forsamles indenfor, og må derfor heller ikke spise sammen i fælleshuset.

Tilmelding mv.:

• Tilmelding skal ske senest onsdag 26. maj til [email protected] med angivelse af antal voksne, børn inkl. alder samt medlemsnummer. Bemærk at man kun kan tilmelde egne børn og det antal voksne, der svarer til medlemskabet og kun voksne i husstanden. Unge fra 18 år skal selv tilmelde sig med eget medlemsnummer.
  • Betaling: efter tilmeldingsfristens udløb får familierne besked om, hvorvidt der er plads på turen samt besked om betalingsfrist.
  • Ved fordeling i hytter kigger vi på, at vi så vidt muligt fylder hytterne op.
  • Pris i hytte:
    • Voksne 150 kr. pr. person
    • Børn 4-17 år 125 kr. pr. person
    • Børn 0-3 år 50 kr. pr. person
  • Pris i eget telt/egen campingvogn
    • 100 kr. pr. person uanset alder.

Praktiske oplysninger

DCU Mols