Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Nova Vita nr 3 ude nu

Skrevet mandag d. 7. oktober 2019

Tusind tak for sidst til alle jer, som fandt vej til Hotel Søpark i Maribo. Det var et fantastisk smukt sted, hvor omgivelserne blev fuldendt af den sidste bid sensommer. Jeg håber I hyggede jer mindst lige så meget som os fra bestyrelsen. En speciel tak til vores toastmaster Stig som donerede blomster og præmier til at gøre festmiddagen endnu festligere.

Nu venter efteråret med sine spændende farver og det meget skiftende vejr. I klubben er det også lig med Den nationale organdonationsdag. Dagen hvor vi skænker vores donorer en varm tanke, og går på gaden for at bede folk tale med deres pårørende omkring deres ønsker for deres organer ved deres død. Læs om vores oplevelser i årets sidst udgave af Nova Vita.

I dette nummer kan I læse bestyrelsens beretning, Kathleens oplevelse af årsmødet, læse Lenes dagbog fra Vitoria, Spanien og ikke mindst læse hvordan I forhåndstilmelder jer til de europæiske sportslege sommeren 2020. Vi håber på mange af jer har lyst til at tage med Lene og mig til Spanien, og sætte Danmark på europakortet, måske endda på præmiepodierne.

Igen i år deler vi gerne jeres fejring af Den nationale organdonationsdag, så send Trine et billede af hvordan du fejrede dagen, sendte en varm tak til din donor, gik på gaden og informerede eller…………på [email protected] eller tag #hjerteforeningendk

Jeg ønsker jer alle god læselyst, og en god national organdonationsdag.