Hjerteforeningen Stevns

Kurven af hjertesundhed 2 – fra teori til praksis

Skrevet søndag d. 24. marts 2024

Torsdag den 23. maj følger vi op på det velbesøgte foredrag i efteråret om hjertesund kost. Vi skal denne aften i arbejdstøjet og sammen fremstille (og spise)  ikke mindre end 4 forskellige hjertesunde retter. Arrangementet finder sted i skolekøkkenerne på Hotherskolen, Faxevej 4 i Hårlev i tidsrummet fra klokken 16.30 til klokken 19.30.

Forløbet denne aften vil blive styret af aut. klinisk diætist, cand.scient. klinisk ernæring, Ulla Bahne, der på glimrende vis førte os igennem foredraget i efteråret. Og mon ikke hun undervejs i løbet af aftenen disker op med mere viden om sund kost?

For deltagelse skal der kun betales kostprisen – medlemmer betaler kr. 100 per person, og ikke-medlemmer må betale kr. 150 per person. Man medbringer selv tallerkener (flad såvel som dyb), bestik (kniv, gaffel samt ske) og glas/krus.

Tilmelding og betaling må finde sted senest den 16. maj til Sara Jørgensen (51742116 (her tillige eventuelle spørgsmål)) eller Erik Pedersen (30911506 (tillige nummer for mobilepay – husk at skrive afsender)).