Om os

Hjerteforeningens medlemmer i Rebild kommune ( Skørping, Støvring, Nørager ) udgør en lokalforening, og til at varetage medlemmernes interesser, vælger medlemmerne ved en generalforsamling en lokalkomité; i andre foreninger normalt kaldet en bestyrelse.

Vi, i Rebild lokalkomité, vil efter bedste evne ved blandt andet foredrag og motions aktiviteter formidle Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse af hjertesygdom og om hjertesygdom m. m.

Vi vil så vidt muligt bakke Hjerteforeningens landsdækkende kampagner op med lokale aktiviteter.

Medvirke til opsætning af hjertestartere, informere og arrangere kurser.

Du kan se vore aktiviteter og nyheder ved at klikke i kalenderen i højre side.

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen så kontakt en i komitéen, som også kan fortælle mere om arbejdet i lokalkomitéen.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i fællesskab, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennemkurser, foredrag og lærerige oplevelser.

Du kan altid sige nej til en opgave, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.

Har du gode ideer til aktiviteter, arrangementer eller andet, hører vi også gerne fra dig.

Ønsker du at kontakte os, kan du i menuen øverst til højre under Kontakt os finde telefonnummer eller mail-adresse på den person, du ønsker kontakt med.

Med hjertehilsen
Rebild lokalkomité