Hjerteforeningen Holstebro

Efteråret 2021 – hvad er der foreløbig på programmet?

Skrevet mandag d. 31. maj 2021

Vi planlægger gåtur på tre af vores hjertestier i Holstebro Kommune hen over efteråret og håber det bliver muligt at inkludere indendørs spisning eller kaffe på disse ture.
Det bliver muligvis officiel indvielse af hjertestien i Vinderup i efteråret – vi arbejder på at det kan falde på plads til engang i august, september eller oktober.
Der vil blive etableret en ny hjertesti i Vestre Plantage og stien tænkes benyttet til bl.a. en nytårsmarch – den første skal gerne foregå allerede 31.12.21.
Vi håber denne march kan blive en fast årlig tilbagevendende begivenhed, hvor vi, når turen er slut vil skåle og ønske hinanden godt nytår.
Et foredrag med titlen “Hvad sker der, når man ringer 112?”
Foredraget forventes afholdt ultimo oktober 2021 i lokalerne på Holstebro Aktivitetscenter.
Foredraget blev aflyst sidste år pga. Covid19.
Foredrag om “Motion for dit hjerte og resten af kroppen” ved fysioterapeut Stefan Kragh fra Færch Husets Fysioterapi.
Foredraget forventes afholdt medio november 2021 i lokalerne på Holstebro Aktivitetscenter.
Hjertemotion i efteråret 2021fortsætter hos Fitness X og hos Fysioterapien i Færch Huset. Se nærmere på vores hjemmeside og senere her på Facebook.
Der forventes opstart af nok et hjertemotions hold hos Fysioterapien i Færch Huset – et fyraftens hold. Så kan vi også tilbyde dem der arbejder hjertetræning. mere om dette senere.
Og årets julefrokost på UCH arbejder vi selvfølgelig også på og I vil få besked, så snart der er en afklaring på dette.
Og måske lidt mere…… afhængig af Corona situationen i efteråret..
I vil løbende blive hold informeret via Facebook og vores Hjemmeside, samt via mail (alle de medlemmer via har mailadresser på).