Hjerteforeningen Holstebro

31.10.19 Spændende arrangement på Skærum Mølle med Lokalafdelingerne Lemvig & Holstebro

Skrevet onsdag d. 2. oktober 2019

Torsdag den 31. oktober 2019 kl. 17.00 til kl. 20.45

Midt i den storslåede, vestjyske natur, netop dér, hvor Lilleåen møder Storåen, ligger Skærum Mølle, hvis historie går tilbage til middelalderen, og stedet har i tidens løb hørt under både Tvis Kloster og herregården Nørre Vosborg.

Lokalafdelingerne Lemvig og Holstebro vil gerne invitere jer til Skærum Mølle til en spændende aften med Hjerteforeningens direktør Anne Kaltoft & Museumsinspektør, dr. phil. Esben Graugaard.

_______________________________________________________________________________

Anne Kaltoft vil bl.a. fortælle om sin store erfaring fra hospitalsverdenen, samt sit daglige virke i Hjerteforeningen. Anne Kaltoft vil desuden fortælle om Hjerteforeningens kerneområder, samt om foreningens strategi for de kommende år. Anne er en yderst spændende og dynamisk person, som I kan glæde jer til at møde på Skærum Mølle.

Esben Graugaards foredrag vil tage udgangspunkt i bogen han har skrevet om familien Villemoes, som har ejet Skærum Mølle i perioden 1879 til 1979. Esben Gaugaard er en særdeles levende og interessant fortæller – så glæd jer til en times levendegørelse af en historisk periode i det vestjyske.

Praktisk info

Tilmelding: Er efter “først til mølle”, da der kun er 200 pladser. Tilmelding foregår hos Jesper 41264605 og [email protected] eller Anita 42152127 og [email protected] senest søndag den 27.10.19

Arrangementet er for medlemmer af Hjerteforeningen og er gratis.

Traktement: Der serveres et let traktement bestående af sandwich, frugt, kaffe, te og vand.

Hvor: Skærum Mølle, Skærum Møllevej 4 7570 Vemb