Hjerteforeningen Holstebro

Frivilligdag og repræsentantskabsmøde i Odense 11. maj 2019

Skrevet torsdag d. 23. maj 2019

Arne, Lisbeth, Anne – Marie og Anita alle medlemmer af Hjerteforeningens bestyrelse i Holstebro var den 11. maj 2019 taget til Frivilligdag og Repræsentantskabsmøde i Odense Kongres Center.
På programmet var bl.a. Lægefagligt oplæg om at leve med hjertesygdom v/professor og overlæge Ann-Dorthe Zwisler, selve repræsentantskabsmødet med valg til forskellige poster, temasessioner hvor alle deltagere kunne vælge sig på forskellige temaer, og til sidst noget om Hjerteforeningens strategi for fremtiden.

Hjerteforeningens direktør Anne Kaltoft afsluttede Frivilligdag og det Delegerede møde i Odense Kongres Center med evaluering af de mål/ambitioner Hjerteforeningen startede ud med i 2015 – hvad havde man nået og kunne noget gøres bedre endnu.
Til slut kom hun ind på visioner og mål for de næste 5 år… mange spændende tiltag og styrkelse af udvalgte indsatsområder.