Hjerteforeningen Holstebro

Generalforsamling m. spændende foredrag

Skrevet lørdag d. 26. januar 2019

Husk generalforsamlingen i Hjerteforeningen Holstebro tirsdag den 26. februar 2019 kl. 19.00.
Generalforsamlingen afholdes et nyt sted i år, nemlig i Holstebro Aktivitetscenter
Danmarksgade 13, 7500 Holstebro.

I forbindelse med generalforsamlingen søger vi nye bestyrelsesmedlemmer – se vedhæftet.

Vi søger nye bestyrelsesmedlemmer i Holstebro

Tilmelding til generalforsamlingen er nødvendig af hensyn til traktementet.
I kan tilmelde jer på tlf. 40162677 eller på mail [email protected] – senest fredag den 22. februar 2019.

Vedhæftet finder I dagsordenen for vores generealforsamling.

Dagsorden generalforsamling 2019

Efter generalforsamlingen kan I møde redningsmand Søren “Lomme” Larsen fra Hvide Sande, som fortæller om dagligdagen på Redningsstationen og om redninger på land og til havs.
Hans fulde navn er Søren Christian Vibæk Larsen. Hans kælenavn Søren Lomme er gået i arv efter hans far, som blev kaldt Kræ Lomme. Søren Lomme er født i Hvide Sande i 1957 og er derfor 61 år gammel. Søren Larsen har siden 1983 været frivillig redder på Redningsstationen i Hvide Sande, og han har ikke planer om at stoppe foreløbig.
I 2008 modtog Søren Frederik 9 fortjenstmedalje, da han havde 25 års jubilæum på Redningsstationen i Hvide Sande.