TræningsHuset, træning

Hjerteforeningen har en samarbejdsaftale med  TræningsHuset-Lind.

Denne aftale betyder, at du som medlem kan få medlemsskab i TræningsHuset til en fordelsagtig pris.

Fra 1/1-2022 er prisen 219 kr. pr. måned (incl. Nets gebyr). Oprettelsesgebyr 175 kr.). Normalprisen er 269 kr. pr. måned.

Medlemskabet inkluderer fri træning i TræningsHuset HVER dag fra kl.5:00-22:00 samt træning på diverse hold, hvis man ønsker dette.

Du kan også få lagt et personligt træningsprogram, som er målrettet dine ønsker og behov.

Holdtræning kan f.eks. være en af de rigtig gode målrettede træningshold (G.O.P.):

• Ryghold
  • Nakke / skulderhold
  • Knæ / hoftehold
  • Hjertehold (Hjerteholdet TræningsHuset)

Eller de mere almen rettede hold (udbuddet af hold kan ændres efter efterspørgslen):

• Seniortræning
  • Yin Yoga
  • Puls & Styrke
  • Cirkeltræning
  • Bike
  • Latin Mix
  • Trampolin Fitness
  • Hot yoga
  • mm

Se mere her: http://traeningshuset-lind.dk

TræningsHuset-Lind er et rigtigt godt sted at komme. Det er et familievenligt center, ejet og drevet af 2 unge piger, som brænder for at gøre en forskel for deres medlemmer. Man træner i trygge og rare omgivelser, og der er en god stemning i centret, som holdes rigtig pænt. Der er fine omklædnings- og badefaciliteter. Efter træningen kan man nyde en kop kaffe eller te. Gode parkeringsforhold og bybussen (linie 4) holder lige udenfor centret.
TræningsHuset er indrettet med styrketræning- og kredsløbsmaskiner af høj kvalitet. Der er et stort funktionel område samt et område med cirkeltræningsmaskiner, hvor der er muligt at træne hele kroppen igennem – hurtigt og effektivt, en holdsal og et udstrækningsrum. Der tilbydes holdtræning af forskellig slags. Der er både fysioterapeut, kostvejleder og flere dygtige instruktører i centret. Du kan se en rundvisning i TræningsHuset her: http://traeningshuset-lind.dk/rundvisning-i-centret/

Du kan også følge TræningsHuset her: http://www.facebook.com/fysioterapeut.kost.dk/