Vi har startet et samarbejde med Fuglsang Sø parkrun om mulighed for gå- eller løbeture hver lørdag kl. 9. Ruten er 2 x 2,5 km med start og slut ved Det Blå Rum ved Fuglsang Sø. Du deltager de lørdage, der passer dig.
Gå, jog, løb eller se på – det er op til dig. God mulighed hvis du gerne vil starte med at gå/løbe igen efter hjertesygdom. For hjertepatienter er der ekstra tryghed, fx ved at det er tilrettelagt, så der er andre folk på runderne, og man ikke er alene – ligesom der er en fra arrangørerne, der hele tiden går sidst på begge runder.
Et gratis og gæstfrit fællesskab. Se mere om ruten og parkrun på https://www.parkrun.dk/fuglsangso/course/. Når vi deltager fra bestyrelsen, vil vores tøj ofte have Hjerteforeningens logo, så tag endelig fat i os.