Hjerteforeningen Aarhus

Fast træffetid, foredrag, motions- og madhold i det nye år

Skrevet tirsdag d. 19. december 2023

Hjerteforeningens medlemmer i Aarhus ønskes Godt Nytår 2024.

Her er en opdatering på vores aktiviteter i foråret.

HJERTESUNDE MADVÆRKSTEDER

Tirsdags- og onsdagshold begynder i uge 5 2024 (tirs 30/1 – ons 31/1)

TIRSDAGSHOLD Kl. 16.30-19.30 MarselisborgCentret. Første gang d. 6. februar
v/ ernærings- og sundhedsstuderende fra VIA University College

ONSDAGSHOLD Kl. 16.30-19.30 MarselisborgCentret. Første gang d. 7. februar
v/ ernærings- og sundhedsstuderende fra VIA University College

Deltagerpris for tirsdags- og onsdagsholdet er 650 kr. for medlemmer af Hjerteforeningen og 750 kr. for andre. Tilmelding på FO.dk/kurser skriv hjerteforeningen i søgefeltet.

Nyt TORSDAGSHOLD i Globus1

Kl. 16.30-19.30 v/ ernærings- og sundhedsstuderende fra VIA University College
– annonceres senere, følg det på vores hjemmeside https://lokal.hjerteforeningen.dk/aarhus/

MOTION OG TRÆNING

Flere af holdene er fuldt besat, få pladser på andre. Bedst plads på holdene kl. 17-18 i MarselisborgCentret og Globus1. Se vedhæftede oversigt og vores hjemmeside.

Hjertetræf hver første torsdag i måneden, første gang torsdag den 1. februar 2024 kl. 11.00 – 13.00 i Lokale 5 hos Frivilligcenter Aarhus, Sønder Allé 33, Aarhus C. Kom og hør om vores arrangementer. Mulighed for at få en snak med andre hjertepatienter og pårørende. Gratis.

Selvhjælpsgrupper i samarbejde med Frivilligcenter Aarhus

Gratis gruppetilbud til alle, der har en hjertesygdom, eller er pårørende.
Kontakt Frivilligcenter Aarhus på telefon 6054 5837 eller mail [email protected]

Dobbeltforedrag med spisning
8. februar kl. 18 ”Når 2 bliver til 1” – foredrag v/ bedemand og præst i Folkehuset Trøjborg.

Åbent for alle. Pris for medlemmer af Hjerteforeningen 75 kr. Pris for ikke-medlemmer 100 kr.
Tilmelding til alle arrangementerne på FO.dk/kurser, skriv hjerteforeningen i søgefeltet.

1. februar kl. 18 Generalforsamling med foredrag og mad – gratis.
    14. marts kl. 18 ”Når 2 bliver til 1” foredrag v/ advokat og psykolog i Folkehuset Trøjborg.
    16. maj
    kl. 16 Hjertedag – program kommer i marts.