Hjerteforeningen Aarhus

Tilmelding til forårets madværksteder 2024 er åben nu – tirsdagshold

Skrevet tirsdag d. 9. januar 2024

Det Hjertevenlige Madværksted – 6 tirsdage.
Første gang d. 6. februar 2024

Mangler du inspiration til, hvordan du kan gøre din mad mere hjertevenlig? Og har du lyst til at tilbringe 6 aftner i hyggeligt selskab? Så er ”Det Hjertevenlige Madværksted” lige noget for dig.

I ”Det Hjertevenlige Madværksted” skal vi lave mad ud fra de hjertevenlige kostråd. Hver gang vil have sit eget tema og vi vil blandt andet have fokus samt blive klogere på de sunde fedtstoffer, fisk, grøntsager og bælgfrugter, nødder og fuldkorn.
Der er plads til alle – så uanset om du er vant til at lave mad, eller først skal til at lære det – så hjælpes vi ad i fællesskab. Den gode stemning er i højsædet, når vi skal lave mad sammen, og vi afslutter dagen med fællesspisning. Hvis der er rester tilbage, er I velkomne til at tage det med hjem (husk bøtter).

Vi mødes hver anden uge i alt 6 gange. Madværkstedet afholdes i Marselisborg Centeret, Evald Krogs gade 1, hvor det er nemt at komme til både med offentlig transport eller i bil (der er gratis parkering). Der er plads til 8 deltagere på holdet. Der er adgang for alle.
Prisen er 650 kr. for medlemmer af Hjerteforeningen, 750 kr. for ikke-medlemmer. I prisen er indregnet kr. 150,- til råvarer.

Har du spørgsmål til tilmelding eller andet kan du kontakte tovholder Maiken på: Mail: [email protected] Tlf. 23 92 09 96

Tilmelding hos FO-Aarhus på dette link: https://fo.dk/soegning?q=hjerteforeningen