Hjerteforeningen Skive

Foredrag: Den 3. alder – gør den til livets bedste

Det er lykkedes Ædre Sagen og Hjerteforeningen Skive at få foredragsholder og forfatter Hanne Faldborg fra Fyn, til at komme og fortælle om den 3. alder.

Der findes ingen alder, hvor det er for sent at udforske nye sider og træffe nye valg.

Personer omkring de tres har fået en hel generation foræret.

Tidligere var mange slidt ned når arbejdslivet ophørte.

I dag lever vi ikke bare længere, rigtig mange står med 20 år, hvor kroppens motor kører lydefrit.

Mange stortrives med mulighederne, men psykologer fortæller, at den største gruppe hos dem i dag er seniorer, der er ensomme, triste eller bare kørt fast i livet.

Under foredraget får samtlige deltagere en regulær indsprøjtning med inspiration, energi og nye vinkler – samt værktøjer til at gøre den 3. alder til livets bedste.

Læs mere om Hanne Faldborg på www.faldborg.dk

Vi håber rigtig mange har lyst til at møde op og høre den inspirerende foredragsholder Hanne Faldborg.

——–

Tilmelding til Hans Erik Nielsen,  Ældre Sagen på mail:    [email protected]    eller

Tilmelding til Hjerteforeningen på mail :  [email protected]   eller

mobil/SMS Lene Kragh 40 68 31 12, senest 26. januar