Aktuelle Link

Her kan der søges informationer og vejledning i at henter APPs hjem til din mobil.

www.becel.dk/gaa-for-hjertet/   Her hentes Becel app`en der fortæller hvor lang du har gået.

www.hjertestarter.dk   Her henter du app´en der fortæller dig hvor den nærmeste hjertestarter er placeret .

www.trygfonden.dk   Her finder du mange informationer om mange af Tryg Fondens opgaver.

www.skive.hjerteforeningen.dk   Her finder du information og kalender for Hjerteforeningen Skive

www.harrevig-egnen.dk    Her ser du  blandt andet  noget om  Harrevig gå klub.

www.Hjertestier.dk   Her kan du se hvad en hjerte sti er og hvor du finder dem i Danmark.

www.112app.dk    Ring 112 og undgå tvivl om din placering. Husk din GPS og Mobil data skal være sat i on.

Hent app’en til din iOS-enhed i App Store       Hent app’en til din Android-enhed i Google Play

Du kan også hente app’en via sms

Følg Hjerteforeningen Skive på Facebook, skriv i søgefeltet.:   Hjerteforeningen skive.

www.skive.hjerteforeningen.dk  er der info om alle de lokal aktiviteter og en kalender.