Hjerteforeningen Skive

Invitation til to nye webinarer

Skrevet mandag d. 26. september 2022

Nu kan du glæde dig til to nye webinarer i oktober og november.

Det er som altid gratis at deltage og pladserne tildeles efter ‘først til mølle’-princippet. Læs om de to webinarer her i mailen og find datoer samt link til tilmelding.

1. Blodprop i hjertet

Webinaret afholdes af:

Burcu Tas Özbek

Læge og Ph.d. studerende

Kardiologisk Afdeling på Rigshospitalet

På dette webinar vil vi give dig en grundlæggende indsigt i sygdommen, hvordan den behandles, hvilke symptomer du skal være opmærksom på og hvornår du skal søge læge.

Se datoer og tilmeld dig her
2. Lev hjertesundt – nemt og enkelt (nudging)
Webinaret afholdes af:

Lotte Juul

Diætist i Hjerteforeningen

Glem alt om slankekur og strenge diæter. Det er livsstilændring, som virker på den lange bane. Hjerteforeningens diætist fortæller, hvordan du spiser hjertesundt og kan få sundere vaner.

På dette webinar får du tips til at spise mindre portioner mad uden at føle sult. Du får gode råd til at spise sundere uden at lide savn samt ideer til, hvordan du bremser din sukkertrang og får snøret træningsskoene. Webinaret sætter spot på de “nudging tricks”, som vil gøre det nemmere for dig selv og din familie at leve hjertesundt.

Se datoer og tilmeld dig her
Har du spørgsmål?
Du kan som altid skrive en mail til os, hvis du har spørgsmål til de forskellige webinarer. Send en mail til [email protected].