Hjerteforeningen Sæby

kl. 20.30 – 20.45 Kaffe og kage
kl. 20.45 Generalforsamling

Tilmelding mail: [email protected]

Vi starter aftenen med foredrag ved forsker, professor og overlæge ved kardiologisk afdeling, Aalborg Universitetshospital, Sam Riahi.

Sam holder et oplæg om hjerterytmeforstyrrelser, og mon ikke vi hører om hans banebrydende forskning i opfindelsen af pacemakeren, som kan oplades af hjertets egne bevægelser og derfor ikke skal udskiftes. Der er mulighed for spørgsmål efter oplægget.

Generalforsamling med følgende dagsorden:

2. Bestyrelsens beretning
  3. Regnskab til orientering
  4. Indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal senest 2 uger før generalforsamlingen være formand Tove Hanghøj i hænde på mail: [email protected]

Kun medlemmer af Hjerteforeningen kan stille op til bestyrelsen og deltage i afstemningen.

Merethe Gaardbo, Kirsten Sørensen, Inger Marie Ottov og Malene Ryberg er på valg (valgt for en 2 årig periode), Jane Vejstrup er på valg (valgt for 1 år, suppleant)

Merethe Gaardbo og Jane Vejstrup modtager ikke genvalg.