Hjerteforeningen Sæby

Naturtur i Professorens Plantage 14.6.2023

Skrevet torsdag d. 15. juni 2023

Onsdag aften førte naturvejleder Bo Storm og hjertesygeplejerske Stine Bæk Sørensen godt 100 personer rundt i Professorens plantage. Undervejs fortalte de om plantagen og nogle af naturens mysterier, vi hørte om både myrenes levetid og heksekoste i birketræer. Samtidig gjorde de os kloge på både dyrenes og menneskernes hjerter.

Turen sluttede af med mulighed for en kop kaffe og kage.
Vejret viste sig fra den bedste side og Sæby Hjerteforening takker for det store fremmøde.

Der er stadig gode muligheder for gåture med Sæby Hjerteforening sommeren igennem.
Mandag kl. 17-18 og torsdag kl. 19-20, begge med udgangspunkt fra P pladsen ovenfor Skovlyst. Find gruppen på Facebook “Gå Med Sæby”

Tirsdag kl. 10 på hjertestien v. Gybels Plantage og onsdag kl. 10 fra iskiosken v. broen på havnen. Disse to ture sluttes af med en kop kaffe.

Vi ønsker alle en god sommer – hold øje med vores hjemmeside og Facebook side med kommende arrangementer og opstart til efteråret.