GUCH – Grown Ups with Gongenital Heart Disease

Det kan virke overvældende at have/få diagnosen “medfødt hjertefejl”. Heldigvis lever de fleste med en hjertefejl et rigtig godt liv og de kan ofte de samme ting, som deres jævnaldrende kan.

Hjerteforeningen GUCH optager unge over 18 år og voksne, som har en hjertefejl der er opstået barndom, tidlig ungdom eller som er medfødt. Som medlem af Hjerteforeningen GUCH, bliver du automatisk medlem af Hjerteforeningen.

Kan jeg tage en uddannelse? Kan jeg blive gravid og stifte familie? Hvordan fortæller jeg det til venner, familie og en kæreste? Skal jeg overhovedet fortælle det? Dør jeg før jeg bliver gammel? Alle de tanker sidder mange af vores medlemmer med. Men vi bruger hinanden til at snakke om det, skabe forståelse og danne et godt og stærkt netværk!

For Hjerteforeningen GUCH er netværket vigtigt. Det styrker vi ved at give dig mulighed for at deltage i udflugter og weekendarrangementer, hvor det, at vi har det sjovt og rart sammen, er det vigtigste.

Der afholdes løbende arrangementer, og man kan holde øje i kalenderen, ved at klikke her.