Børneklubben

Hele familien rammes, når et barn har en medfødt eller en tidligt erhvervet hjertesygdom. Hjerteforeningen tilbyder derfor en “klub” for børn, unge, søskende og forældre, hvor du kan få gode råd, støtte og tryghed fra andre familier i samme situation.

Som medlem af Hjerteforeningens Børneklub tilbydes I som familie både landsdækkende og lokale aktiviteter og kurser, hvor I kan møde andre børn og forældre.

Der tilbydes aktiviteter med fokus på hygge, gode oplevelser, udveksling af erfaring og rådgivning.

Her er samlet en række nyttige links:

• Læs mere om Hjerteforeningens Børneklub og se kommende aktiviteter, ved at klikke her
  • Bliv en del af Børneklubben på Facebook, ved at klikke her
  • Find nyttigt informationsmateriale som PDF, ved at klikke her
  • Find bogen “Hjertebarn med noget på hjertet” på dansk, ved at klikke her
  • Find bogen “Hjertesøskende med noget på hjertet” på dansk, ved at klikke her
  • Find information om Forældrestøtte, hvor og hvornår du kan møde dem, samt hvordan du booker tid til samtale, ved at klikke her
  • Find information om Børnehjertelinjen, ved at klikke her